TOP - load?

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Květen 30 10:01:37 CEST 2001

Jan Pavlik <gandie na fatboy.cz> wrote:
> Hm, tomu moc nerozumim, potom kdyz mi to cislo vyskoci na 217.00 tak
> by to prece melo byt v poradku, ze je "mozne spustit tolik procesu"...
> Ale naopak v tomto stadiu jiz server pomalu, ale jiste jde do kytek :)

Nedavno okolo 20. dubna tu o loadu sla pomerne rozsahla diskuse.
Subject se dost menil, zacinalo to asi u "Redhat v ceske nemilosti?",
pak treba "uptime..." nebo "Hodnota load v Linuxu" a tak. Prectete si
prispevky v archivu a zcela urcite pochopite.

Load 217.00 muze v Linuxu stejne dobre znamenat, ze server
"jde pomalu do kytek", ale take ze se server "citi docela
v pohode". Dokumentaci k jadru a topu moc neverte.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science