mocnina v kspreadu

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Květen 30 12:23:23 CEST 2001

dominik legut wrote:

> Zdravim uzivatele,
> snazim se kompletne prejit na linux a zivotne nutnou aplikaci je nejaky
> dobry spreadsheet, jeste lepsi by bylo ten, ktery umi zobrazit ci tisknout
> postscript format. Takovy jsem nenasel, proto jsem u kspreadu od Koffice,
> ale nemuzu tam najit jak se dela treti mocnina a treti odmocnina.
> Neni to stejne jako v excelu, kde se da ^ a do zavorky jakoukoliv mocninu.
> Zde mi to hlasi Boolevskou funkci bud true ci false, nebo to vubec odmita
> dany vyraz spocitat. Mohl by mi nekdo poradit. DIk
> Dominik

 Je to pow() . Da se to najit v seznamu funkci :

pow

Funkce pow(x,y) vrací hodnotu x umocněnou na y.

Návratový typ: Reálné číslo (např. 1.3, 0.343, 253 )

Syntaxe

pow(x; y)

Parametry

Komentář: Reálná hodnota
Typ: Rozsah reálných čísel (např. 1.3, 0.343, 253 )

Komentář: Reálná hodnota
Typ: Rozsah reálných čísel (např. 1.3, 0.343, 253 )

Příklad

pow(1,2;3,4) se rovná 1,8572

pow(2;3) se rovná 8

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli