OT: Re: Fatalni porucha Linuxu

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Květen 30 14:14:11 CEST 2001

On 30 May 01, at 13:46, thus spake Marek Blasko:

> no ked sa prebehnes vecsim mestom splasis kanon aj bez licencie ;)
> mozna aj nejaky opensource (prerobenu vzduchovku na malorazku)

Vy s tim nadelate ... Zbrojak sice nemam, ale zato mam kusi s ocelovymi
sipkami, kopi, nejake ty dyky a mece, kord. Pres kamarady muzu sehnat
luk, pistalu, musketu, arkebuzu, mozna i ten kanon.

Jenze mi prijde skoda strilet po Lumovi, svetova fyzika by to mohla tezce
nest.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz