Graficka karta na filmy

mgr Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Středa Květen 30 16:21:29 CEST 2001

On 30.05.2001 15:28, you wrote:

> Ano, s mplayerem mam take dobre zkusenosti, ale ten
> vystup je jen opendivx a nepodporuje zvuk. Nebo uz je to
> jinak?
>
> -- Honza Houstek

Mohl by mi nekdo poradit?
Mam Pentium II 350 MHz, 256MB
NVidia GeForce 2 MX; 32MB RAM
ADI monitor 1280x1024 85Hz, 24bitova hloubka

Pravidelne jsem nucen spoustet Windows, protoze si chci
poustet filmy v DivX, avi, rm, mpg.
(Kvalita kolisa, ale divil bych se, kdyby rozliseni
presahlo 640x480, vetsinou ale spis podstane nizsi -
grabovane z televize, z kdovikolikate ruky :-( )

Urcite se to da nejak i pod Linuxem (doufam), ale
potreboval bych podrobnejsi navod jak (tj. na http://xxx
stahnout xxx.srpm, skompilovat s volbami -yyy --zzz, dale
dotahnout ccc.rpm ...)

Jakmile budu schopen spoustet vsechny sve filmove soubory v
celoobrazovkovem rezimu se zvukem tak pomine posledni duvod
pro Wxx a tak snadno prijdu k dalsimu volnemu mistu na
disku ;-)

Predem diky za pomoc

--
Zdravi