Stejna MAC adresa

Martin Klem klem na internetpub.cz
Středa Květen 30 19:03:30 CEST 2001

No, ja jsem tomu take napred nemohl uverit. Ono je to asi jednodusi na
vyrobu.. Muze se to stat zabavnym oriskem pri zacleneni min 2 techto karet
do nejake  site.... :-) Srandovni je, ze kdyz si ze stroje C pingnete stroj
A, tak vam B odpovida, ze ten paket proste nemuze dorucit :-)

Nastesti to diky prilozenemu programu lze jednoduse zmenit, takze muzete mit
takove blbosti jako MAC adresu stejnou s telefonnim cislem atd...