problem se sitovkou rtl8139

Jan Gajdorus jan.gajdorus na greep.cz
Středa Květen 30 19:24:16 CEST 2001

Presne takhle to je. Taky me napadlo, ze by mohla byt spatna sitovka a tak
jsem jim prehodil adresy a situace byla porad stejna. Lokalni sit ok,
internet ani tuk (krome pingu samo sebe.)
Pak jsem si rikal, ze bych to s tim smerovanim taky mohl mit blbe a vsechno
jsem smazal a zkousel pinkat na branu (stejna sit) a porad nic. Tak opravdu
nevim.

-----Original Message-----
From: Petr Šobáň [mailto:soban na centrum.cz]
Sent: Tuesday, May 29, 2001 8:57 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: problem se sitovkou rtl8139

On Tue, 29 May 2001, Jan Gajdorus wrote:

> Dobry den, narazil jsem na problem se sitovkou Ovislink - cipset Realtek
> 8139 se kterym si nevim rady.
> Mam v pocitaci dve sitovky, obe stejne Ovislink, os Suse 7.1 (predtim jsem
> zkousel Redhat 6.2 a dospel jsem ke stejnemu vysledku).
> Jedna je zapojena do lokalni c site - adr. 192.168.0.17 - eth0
> Druha je zapojena do internetu - eth1.
> A problem je v tom, ze se spoji sitovka pouze do loklani site, nikoli do
> internetu.

A když přehodíš kabely do sítovek eth0 <-> eth1 a zmeníš adresy chodí
potom internet a místní síť ne ?
Potom není aktivní síťovka z nějakého důvodu - přerušení atd...
Co máš v log souborech.

Nebo špatné směrování, vše se posílá pouze na jednu default sítovku kterou
máš asi eth0.

Není ta jedna nastavená dosáckým programem cos s ní dostal do nějakého
režimu.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne