Distribuce Linuxu na CD, a spousti se primo s CD

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Květen 30 20:10:18 CEST 2001

On Wed, 30 May 2001, Petr Ruzicka wrote:

> Dobry den
>
> Muze mi nekdo poradit najakou distribuci, kde se system Linux da spustit
> primo z CD (bez HDD) s grafickym prostredim a nejakymi dalsimi funkcemi?

V tomto pripade mate moznost vyzkouset live-eval distribuce SuSE. To je
jediny zpusob, jak volne ziskat nejakou verzi 7.1 v ISO formatu :((

Jinak vyber z distribuci, ktere bezi na CD lze ziskat na URL:
http://www.lwn.net/2001/0524/dists.php3
v sekci "CD-based"

Pred pul rokem jsem zkousel Demolinux a fungovalo to slusne.
Sice mechanika nevedela co driv :) ale mel jsem funkcni X s KDE.

R.V.