prenosna X session

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Květen 30 20:11:51 CEST 2001

>Pokud jsem spravne pochopil dotaz, pak to s vnc nepujde.
>Ale pokud Vam to nejak pujde, dejte vedet, taky by me to zajimalo.

Ono to jde, ale musi se naucit pro prenasene aplikace
striktne pouzivat vnc i lokalne.
Je to pakarna, ale kolega to tak pouziva pro SNMP dohled.
Hodi okna HPopenview (nebo SunNet_mgt?) do xserveru vnc
a kdyz prijde primo k masine nahodi klinta vnc lokalne.
Kdyz se chce podivat na mapu vzdalene,
konektne se vnc klientem remote na dohledovou masinu a vidi ...
Mohl by se sice prikonektit normalne jako dalsi uzivatel,
ale nezobrazi se mu prosle zavady co jsou uz zase OK.
Takhle jede aplikace do oken nonstop,
vsechny stavy se zobrazuji spravne
a on si je jenom prohlizi odkud chce.

radek.karaffa na ct.cz