RH 7.1 -> ssh -> HP-UX 10.2 problem

Středa Květen 30 22:01:42 CEST 2001

On Tue, 29 May 2001, Martin Proks wrote:

> May 29 14:31:33 hp730 sshd[13736]: WARNING: /opt/ssh/etc/primes does not
> exist, using old prime
> May 29 14:31:35 hp730 sshd[13736]: Disconnecting: Bad packet length
> 717631176.

Taky jsem si toho vsimnul. A taky mi na tom pocitaci chybi soubor primes,
protoze jsem ho tam zapomnel nakopirovat (to mam za to, ze jsem to
instalovat "rucne"). Rozhodne bych nejdriv pridal ten soubor, pak bych
zkusil novejsi verzi a pak teprve zacal zkoumat dal. Ovsem pokud to pada
nejak deterministicky, tak je to v pohode -- takove problemy se odladi
snadno. :)

> Na HP je v sshd_configu  radka Protocol 1,2, takze tam problem nebude.

Jak se to vezme. Takhle chyba nastava v protokolu 2, cili svym zpusobem je
jeho povoleni v konfiguraci chyba. :)