links namiesto lynx jisco adin raz

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Čtvrtek Květen 31 00:20:25 CEST 2001

ico na beke.sk wrote:

> Tak som si zmenil v /usr/lib/mc/mc.ext lynx na links a odstranil podla pokynov
> -dump ci co to tam bolo.
> Vysledkom je:
> na konzole ^GERROR Could not get terminal size a potom empty output from child
> v kde konzole: zatuhnutie
>
> Cim to?

rekl bych, se se vam z neceho takoveho

# html
regex/\.([Hh]tml?|HTML?)$
        #Open=if echo "%d/%p" | grep ^ftp; then $viewer %d/%p; else
$viewer file:%p; fi
        Open=if [ x$DISPLAY = x ]; then lynx -force_html %f; else (lynx
%f &); fi
        View=%view{ascii} lynx -dump -force_html %f;
        Icon=html.xpm
        Run with AppletViewer=appletviewer %f
        View with lynx=lynx file://%f

podarilo zkonstruovat neco takoveho

# html
regex/\.([Hh]tml?|HTML?)$
        #Open=if echo "%d/%p" | grep ^ftp; then $viewer %d/%p; else
$viewer file:%p; fi
        Open=if [ x$DISPLAY = x ]; then links -force_html %f; else (lynx
%f &); fi
        View=%view{ascii} links -force_html %f;
        Icon=html.xpm
        Run with AppletViewer=appletviewer %f
        View with lynx=lynx file://%f

radka pro View ovsem rika, ze  (interni ci jiny) prohlizec ma zobrazit
vystup prikazu links -force_html %f. dokud tam byl lynx -dump, tak to
slo, protoze -dump znamena, ze lynx na vystup vypise (plain)text blizici
se k podobe stranky po zformatovani. links se bez toho parametru snazi
stranku "normalne" zobrazit, proto provadi na vystupu operaci zjisteni
rozmeru terminalu, ale vystup jde do roury a ne na terminal, proto mu to
nevyjde (obecne lze rici, ze roura nabyva rozmeru roury, nikoliv rozmeru
terminalu :). reseni: smazte i "%view{ascii}", f3 se pak bude chovat
jako enter a normalne spusti links (jako v sekci Open). nebo zjistete,
jestli links taky podporuje -dump, a napiste to tam zpatky(ja links
nemam takze nevim).

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU