Graficka karta na filmy

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Čtvrtek Květen 31 09:25:26 CEST 2001

On 31 May 01, at 6:53, Petr Hlavizna wrote:

> http://www.videolan.org/

Vcera jsem ho zkousel. Obcas spadne (Segmentation fault) a
obraz je trhany, pokud okno nezmensim na uplne miniaturni. Kdyz
zapnu hlasky (-v), zjistim, ze se nenatahnul output plugin pro
Xvideo, protoze neresolvoval nejakou funkci (nejak jako
XextDestroyWindow, ale uz nevim zpameti presne). Je treba v X
4.0.2 neco nakonfigurovat, aby Xv fungovalo, nebo by to melo jet
"samo"? Kde muze byt chyba?

Konfigurace je P3/800, 256MB RAM, Toshiba DVD na IDE (DMA
on), VGA ATI All-in-Wonder 128 na AGP, SuSE Linux 7.1, X 4.0.2
predelane pomoci r128 driveru z www.linuxvideo.org, aby sla
televize pomoci xawtv (coz je, mimochodem, taky dost nestabilni
aplikace, nevite o lepsi?).

Mimochodem, kdybyste to zkouseli, nezapomente, ze musite mit
cteci i zapisova prava na /dev/dvd (nebo odkud prehravate).

Jeste mam v teto souvislosti jeden dotaz: k cemu presne je
podpora AGP a R128 (a jinych graf. karet) v kernelu? Ma to
souvislost s X, anebo je to jen pro konzoli na framebufferu? Jak se
to pouziva? Pomuze mi to (resp. vadilo by, kdybych to nemel)?

A jeste jednou mimochodem, dalsi prehravac DVD je na
www.linuxvideo.org. Uz jsem ho dlouho nezkousel, ale snad by uz
mel byt pouzitelny. Nicmene ted se na ten web nemuzu dostat.

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)