chyba v Redhatu - prosba o pomoc

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Květen 31 08:49:11 CEST 2001

Pavel Kankovsky schrieb in Nachricht <20010531004920.2D09.0 na argo.troja.mff.cuni.cz>...

>Grab provedeny X klientem by v zadnem pripade nemel zablokovat
>veci jako Ctrl+Alt+Fn a Ctrl+Alt+Backspace.

IMHO nemas pravdu. Ono je tych grabov viac druhov a zvlast
ten, ktory pouzivaju aj Motifovske menu widgety, je dost "agresivny".
Mozem potvrdit, ze X server sa aj mne chova (a vzdy sa choval)
tak, ze ak je tento grab aktivny, nefunguje ani Ctrl+Alt+Fn, ani
Ctrl+Alt+Backspace a nechcem mlzit, ale obavam sa, ze ani
SysRq (tu si ale isty nie som).

Ked budem mat cas, skusim napisat kratky program, ktory
to checkne.

>Pokud tyto nefunguji (jakoze puvodni tazatel aspon u jednoho zminoval,
>ze to nefunguje), tak musel chcipnout X server

Deje sa to s kazdym XFree, ktory som kedy pouzival.

> nebo cely system.

Zarucene nie, je to dokonale reprodukovatelne napr. s urcitou
kombinaciou Netscape a nastaveni systemu a ten stroj inak bezi.
Neskumal som to blizsie, ale moje podozrenie je to, ze Netscape
robi kdesi pocas aktivneho grabu resolving domeny a kym sa
resolver nevrati, grab nepusti.

Zdravi
--
                                                             Stano