Znalosti o scanerech

Datesoft datesoft na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 13:14:26 CEST 2001

Dobry den vsem,

mam pro sirokou linuxovou komunitu navrh na vytvoreni dokumentu
Scaner-HOWTO.

A to proto, ze bych si rad nejaky scaner poridil a zkoumal jsem, jaky typ
je Linux friendly. Reknu vam, zadna slava. Precetl jsem stranky projektu
sane a procetl archiv teto konference a zjistil jsem, ze situace je dost
tristni. Alespon v oblasti dostupnych informaci.

Me se podarilo zjistit:
	o Scanery pripojeovane pres paralelni port jsou verskze
          nepodporovane.
  	o Se scanery pripojovane pres SCSI jsou problemy.
	o Jeste vetsi jsou problemy s typem UMAX.
	o O scanerech pripojovanych pres USB nic rozumneho.

Budu vam vdecny za vsechny napady, odkazy i popisy chodicich reseni. Pokud
se sejde dostatecne mnozstvi kvalitniho materialu, napisu vyse zminovany
dokument, vcetne anglicke verze a jazykove korektury.

		Dekuji vsem za odezvu, David