grab a X server (was: chyba v Redhatu - prosba o pomoc)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Květen 31 13:11:50 CEST 2001

Pavel Kankovsky nadatloval vo svojom vyplode
<20010531105018.353B.0 na argo.troja.mff.cuni.cz>...

>In Nachricht? Mein Gott... :)

:-))) To je zial tak, ked ma clovek rakuskeho zamestnavatela ...

>Ovsem SysRq snad uz mozne zablokovat nelze. Tak moc snad
>X server kecat jadru do jeho zalezitosti nemuze.

On by nebol problem ho niekam premapovat, keby sa X serveru
chcelo (to pokial viem ide), ale vravim, tu si nie som isty. Stalo sa
mi uz parkrat aj take, ale obvykle vselico testujem a mohol byt tuhy
naozaj cely system.

Zdravi
--
                                                   Stano