Bezpecny POP3

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Květen 31 15:10:23 CEST 2001

On Thu, 31 May 2001, Miroslav Pragl wrote:

> kolik mate soucasnych konexi?

tak do 50ti, systém byl FreeBSD 4.1.1-RELEASE (kolik si mám napsat
trestných bodů za offtopic? ;-)), PII 400MHz, 256MB RAM

ale zpět, jsem to ale hlava dubová :-( zmotal jsem dva problémy onoho
serveru dohromady, stunnel padal tím způsobem, že začal žrát všechen
zbývající syst. čas a přestal odpovídat na dotazy. do logu nic zajímavého
nenapsal. pamět žere nmbd (FreeBSD - v Linuxu s tím problémy nemám)

omlouvám se, zas byly jednou prsty rychlejší než hlava :-(

hezký den,
laďa