freedom modul pro kernel

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 31 17:59:30 CEST 2001

Petra Volna wrote:

> [...]
>gcc -MD -O2 -Wall -Wstrict-prototypes -Winline -pipe -DMODVERSIONS -include
>../include/linux/modversions.h  -D__KERNEL__ -DMODULE -I../include -I.
>-I/usr/src/linux/include  -DZK_LINUX -DEXPORT_SYMTAB -DCLIENT_SHIM

>zkshim_dgram_cache.c: At top level:
>zkshim_dgram_cache.c:226: warning: `zkShimDgramCacheProcInfo'
>defined but not used
>zkshim_tcp_cache.h:72: warning: `zkShimTcpCacheProcInfo' declared `static'
>but never defined
>make[1]: *** [zkshim_dgram_cache.o] Error 1
>make[1]: Leaving directory `/usr/share/freedom/zkshim-20010427/src'

Tak jinak. Jakou mate verzi kompilatoru a jakou verzi doporucuji autori
aplikace pro preklad? (nejaky changelog file v tom tarballu urcite bude).

> PS: co muzu udelat, pokud se mi odmitne nainstalovat rpm z duvodu ze jiz v
> systemu je naistalovany - a pritom ho tam nikde nemohu najit (a jsem si
> jista, ze jsem ho tam neistalovala :-)?

rpm -qa | grep "nazev zlobiciho rpm balicku"
pokud v systemu skutecne je, pak
rpm -e "nazev rpm balicku, ktery chcete odinstalovat".

rozhodne needitujte rpm databazi rucne, to by asi spatne dopadlo.

Pokud bude rpm databaze zlobit, tak bych ji napred celou nekam vyzalohovat a pak
rpm -rebuild

Dobra konzolova nadstavba nad rpm je purp.
www.google.com   hledat purp

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz