Nastaveni squida

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Čtvrtek Květen 31 20:57:44 CEST 2001

1) do cache uklada vse co neni vylouceno
2) co natahnout znova ci ne zjisti ze stranky samotne (napr. direktiva no
cache, expires atd) a/nebo z refesh_pattern

zvetsete refresh_pattern pro vsechny relevantni uri - mate to okomentovano.
nicmene napr. pro html bych nedaval az tak moc, pro gify tyden i vic

MP