Co je v AbiWordu kodovani Placeholder

Jan Raska jan.raska na atlas.cz
Čtvrtek Květen 31 21:45:32 CEST 2001

In article <XFMail.20010531161737.pali na tmapy.cz>, "Pavel Lisy"
<pali na tmapy.cz> wrote:

> Zkousim rozchodit Abiword a eeské fonty. Poi výbiru kodování fontu se mi
> nabídne pouze Placeholder. Nevíte nikdo, co to znamená? Mám nijak
> upravit instalaci iso-8859-2 type1 fontu?
>
> Koukal jsem do archivu, ale 3/4ádná z odpovidí se tohoto tématu netýkala
>
> Pavel

Ja jsem to rozchodil tak, ze jsem nakopiroval fonty s iso-8859-2 do
/usr/share/abisource/fonts.
Upravil jsem font.dir a font.scale, kde jsem prepsal kodovani na
iso-8859-2. A uz mi to chodi.
Pozor jmena fontu musi zacinat -AbiSource a musi mezi nimi byt Times New
Roman.

A tim Placeholder jsem se ani zabyvat nemusel.

Hodne stesti.

Jan Raska