RE: Sí»ování

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 1 00:18:45 CET 2001

> :-) Nesmite hned na vsechno skocit ....

Muzete prosim napsat, co vas vede k tomuto vyroku? Tu vec jsem videl na
vlastni oci, sice ne za chodu, ale nevim, proc by mi ten clovek lhal.
Funguje to pry naprosto spolehlive (ping, ftp, http, proste internet ...),
jediny problem je 100% vlhkost vzduchu (mlha), to pak nejede vubec.

Daląí informace o konferenci Linux