XFS problem s fontem

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Čtvrtek Listopad 1 07:38:03 CET 2001

Dobry den,

 stala se mi vec, ze prestal fungovat XFS a tim padem nespustim Xka. Koukal
jsem do archivu, kde je popsano par veci, ktere zkusim. Pan Josef Vogeltanz
pise, ze se mu neco podobneho stalo po nainstalovani DOSEMU. Coz jsem
predtim prave taky provedl. DOSEMU je to primo z orig CD RH 70 CZ.
Pred novym spustenim jsem provedl mkfontdir ve vsech adresarich uvedenych v
/etc/X11/fs/config a v /etc/X11/XF86Config. Toto nepomohlo. Misto na disku
je take.

Tady se mi vybizi otazka, kolik to XFS potrebuje mista, aby bylo spokojene ?
To jen tak na okraj.

 Chci se zeptat, existuje nejaka moznost, jak zjistit, ktery font se XFS
nelibi ? Krome postupneho mazani ADR a restartovani XFS.

Dekuji

S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy
___