prodleva pred spustenim cehokoliv

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Čtvrtek Listopad 1 08:48:54 CET 2001

dobry den,

RH 7.0 ktery mi beha bez problemu mi najednou spousti programy po
nekolika sekundove prodleve. myslim tim programy pod Xwidnows - napriklad
konzole se nespusti driv nez za deset sekund po kliknuti na ikonu :(
Problem nastal po editovani /etc/inittab kde jsem za#-oval posledni radek
kde se spousti xdm, pote jsem linucha restartoval. nastartovalo se do
textoveho rezimu (jak jinak) a inittab jsem uvedl do puvodniho stavu aby
se priste spoustely X-ka ... restart a problem je tu.
Neverim ze to ma souvislost, ale jsem si jisty ze nic jineho jsem
nedelal. Procesor je po kliknuti na spoustec vytizen minimalne takze nic
ho nebrzdi :(
Napada nekoho neco?

diky za kazdy napad

J.Navratil