Problem s instalaci Red Hat Linux 7.0

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Čtvrtek Listopad 1 08:33:33 CET 2001

dovolim si oponovat - instalace typu workstation znici jen linuxove partitions. Pokud tam zadne nejsou, neni co zlikvidovat. Uplne vsechno smaze instalace typu server.
Ale zvolit custom je rozumne, jak jsem se sam na sobe presvedcil
--
Radovan Raszka

"Matej Cepl" <ceplma00 na yahoo.com> wrote in message news:20011031120211.A4666 na rehor.surfbest.net...
On Wed, Oct 31, 2001 at 03:11:34PM +0000, Jan Kos wrote:
> Ahoj,
>
> dneska jsem se snazil nainstalovat RHL, ale skoncil jsem hned na
> zacatku. Po nabehnuti instalacniho programu jsem zvolil klavesnici,
> mys, instalaci typu workstation a nasledne program oznamil, ze nemuze
> nalezt zadna zarizeni, kde by mohl vytvorit sve diskove oddily.

Instalace typu workstation Vám zlikviduje partitions --
potřebujete custom a nastavit růčo.