Programatorsky orisek?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 1 09:34:27 CET 2001

Dobry den,

On Thu, Nov 01, 2001 at 09:26:25AM +0100, Ondrej Mach wrote:
> Rekl bych, ze se skutecne neprovede navrat z funkce yenta_config_init().
> Pravdepodobne tim, ze se budto prepise (to spis) nebo cte ze spatnyho mista navratova
> adresa funkce ze zasobniku (napriklad "preteceni" lokalni promenne)

No jo, ale co s tim? Tzn, ze nektera funkce z tech, co se volaji
predtim, nejak zrusi zasobnik?

Me totiz dost udivilo, kdyz jsem si udelal diff na soubory
yenta.c z kernelu 2.4.10 (tam to jeste fungovalo OK) a 2.4.12 a v
podstate tam nebyl rozdil (akorat nejaka informace o licenci
GPL??? Proc to tam je??? Kernel nebo modprobe drzkuje, kdyz
takovou informaci nenajde v modulech... To bude diskriminace
jinych modulu, nez GPL?)

Takze chybu je treba hledat nekde v casti okolo PCI? Hned si
zkusim udelat diff, co a kde se tam zmenilo...

> 				Omyl

Zdravi
Honza Marek
--