rychlost ftp na 100Mb FD

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Listopad 1 13:28:34 CET 2001

Dne čt  1. listopad 2001 11:09 jste napsal(a):

> Stejný problém jsme vyřešili nahrazením drahých karet 3COM levnými Edimax
> s čipem Realtec a použitím modulu rtl8139.

Ja bych jeste zkusil modul 3c90x.o
Je v novejsich jadrech (2.2.19 ho ma 100%) jinak k nalezeni na www.3com.com.
Pokud vim tak 3c59x mel s novejsimi kartami potize s nalezenim a se starsimy
vykovove problemy pri vestsim loadu. (podobnosti ovsem bohuzel).

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners