Programatorsky orisek?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Listopad 1 14:10:35 CET 2001

Jan Marek wrote:

> A ted prijde ta zahada: Podle toho, co mi kernel vypisuje, se
> projde CELA funkce yenta_config_init() (posledni hlaska je:
> - after last cb_writel), ale uz se nevypise hlaska
> "yenta_config_init OK!"!!!??? Jak to? To vypada, jako by se
> neprovedl navrat z funkce yenta_config_init()???

Je to tedy jen taovy vystrel do tmy, ale urcite ty vypisy pochazeji z
funkce yenta_config_init() volane z yenta_init(). Ja jsem kuprikladu
nasel volani yenta_config_init() i z funkce yenta_open() u ktere se
pise, ze inicializuje radic karet. Zkusil bych dat printk() jeste do
obou volajicich funkci. Ale mozna jenom placam nesmysly ;-)

> Zdravi
> Honza Marek

Michal Ludvig
--