NETSTAT

Čtvrtek Listopad 1 15:00:26 CET 2001

outbound na centrum.cz wrote:

> Sice tomu nerozumim, ale prave socket is waiting AFTER close mi pripada,
> ze je to to, co je popsano nahore (po uzavreni socketu zustava... Z
> duvodu potvrzeni [handle packets still in the network]
>
> Nebo se pletu ?

	Myslim, ze se pletete, prave to 'packets still in the network' jsou
pakety, ktere protistrana _mohla_ poslat behem me zadosti o ukonceni.
Oboustrane potvrzovani zavreni spojeni je prave to FIN_WAIT. Pokud mam
byt presny, pak vami popsany stav "klient se pripojil na Vas server
nacetl data a uzavrel spojeni" odpovida stavu CLOSE_WAIT.

	Mozna mate pocit, ze je to slovickareni, ale prave presna definice a
toto 'rozmnelnovani' stavu dosahuje pomerne vysoke (ackoli ne 100%)
robustnosti TCP protokolu s cca 30% rezii.