pip v jazyce C

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Listopad 1 15:47:13 CET 2001

Zdar

Jak uz jsem psal - man console_ioctl a tam se podivejte na flagy KDMKTONE
a KIOCSOUND - jeden vam generuje ton o zadane frekvenci a delce a druhy
vam spusti generovani tonu o zadane frekvenci nebo vam jej zastvi (to
generovani:-)

poziti je proste viz man ioctl - kde jako d pouzijete fd console nebo
stdin nebo tak nejak zalezi na vas jak budete vas program pouzivat, jako
request pouzijete vyse uvedene flagy a jako treti argument date spocitane
parametry tonu viz man console_ioctl.
Proste ne ?
Jen upozorneni prislusne ioctl(s) se vraci hned takze pokud chcete za
sebou generovat nejakou sekvenci tonu musite po zavolani ioctl pockat
prislusnou dobu (napr. usleep)

Happy beeping ;-)))))

Martin