Který OS instalovat dřive ?

Michal Jurosz mj na korab.cz
Čtvrtek Listopad 1 15:13:33 CET 2001

> Kdyz rikam, ze dualboot obstara LILO, ma tim na mysli, ze je v MBR a ja si
> z menu vyberu, jestli chci nabootovat win2k nebo linux, a ne abych jak
> pako prehazoval bootflag, kdyz pokazde bootuju neco jineho.

   Pokud to chapu dobre tak tim bylo mysleno, ze nastavite jednou
bootflag a pak mate k dispozici standardni lilo. Pokud vsak
preinstalujete winy a ony vam prepisi mbr a nastavi bootflag na sebe,
tak staci zmenit prave jen ten bootflag.
   Nemusite bootovat z cd-linuxu a spoustet znovu lilo, coz je pri
nabootovani z cd celkem problem. V suse vim jak na to, ale v jinych
distribucich me napada jen chroot a to jsem jeste nezkousel.
Ma s tim nekdo zkusenosti?

--
S pozdravem Michal Jurosz
mj na korab.cz ICQ#:93348414