Programatorsky orisek?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 1 16:59:30 CET 2001

Dobry den,

On Thu, Nov 01, 2001 at 01:21:11PM +0100, Ladislav Michl wrote:

> hmm, ona existuje funkce show_regs :-) inspiraci hledejte v
> drivers/char/sysrq.c

at se snazim, jak se snazim... :-((( Holt me asi budete povazovat
za deb*la, ale me by stacila ta struktura pt_regs. V sysrq.c se
ale tato struktura vesele predava jako parametr funkce, je tedy
velmi jednoduche (snad az trapne) s ni pracovat. Je mi jasny, jak
ji nadeklarovat, ale jak ji naplnit spravnyma hodnotama (resp.
kde na ni sehnat ten spravny ukazatel??? At patram po headrech
jadra, jak patram: vim, co ta struktura je (v podstate points to
a complete 'kernel_vm86_struct', jak se pise v asm/vm86.h)... Muzu
poprosit o polopatictejsi reseni, nebo doporuceni, at toho
necham? ;-)))

Ja se po 10-ti letech stouram v C-ckovem zdrojaku nesmirne rozlohy
(jsa strojni inzenyr, nemam o nejakych jadernych funkcich zase az
tak moc poneti), takze se velmi rychle ztracim, za coz se
omlouvam, ale nemohu jinak... Treba jednou pochopim, jak jadro
funguje, ale nejak nehodlam mit do konce zivota jako povinnou
cetbu neco tak znacne promenlive a rozsahle, jako zdrojaky jadra
;-)))

Proste mam cast zdrojoveho kodu, ktery jsem zde uvadel. Nikde tu
neni ona sikovna struktura (resp. pointer na ni) k dispozici,
krome fce yenta_interrupt(), kde se zase objevuje (trapne) jako
argument funkce :-(((

Asi tak: report do l-k jsem uz napsal, ted cekam dopis od Linuse
(protoze yenta.c delal on) ;-))) Mozna ale, ze to bude tak
trivialni, ze to odhali jednim zkusenym pohledem, zatimco ja se
tu s tim stouram uz tak dva dny a stejne bezvysledne...

> ladis

Nicmene diky za pomoc, ac narazila kosa na kamen...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek