rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Čtvrtek Listopad 1 15:25:11 CET 2001

Narazil na to, ze jakmile nahodil Xka, tak mu zacala ubyvat pamet. A
ubyvala a ubyvala, az nezbyla zadna a cele to rachlo. Pokud vim, potom
uz nejak nemel chut s tim nejak experimentovat. Kazdopadne se starsim
jadrem mu vsechno fungovalo bez problemu.

Michal Vymazal wrote:

> Zrovna vcera jsem si ho chtel stahnout. Smim se zeptat, na co narazil?

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/