Matrox & TV Out

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Listopad 1 12:26:10 CET 2001

On Thu, Nov 01, 2001 at 10:39:11AM +0100, d na d-c.sk wrote:
> Zdravim
>
> prednedavnom som tu posielal ziadost o radu pri kupe grafarny. teraz sa
> obraciam znova na plenum s prosbou o radu pri konfiguracii tejto karty.
> Kupil som Matrox G450eTV, kanon karta s 32 mb ddram. obraz je uplne
> krasny, vsetko slape ako ma az na TV-Out. Vie mi niekto zaslat funkcny
> XF86Config-4 pre tuto kartu aby som dostal obraz aj na TV ? Rad by som
> si pozrel par videi co mam na disku aj na TV.
> (nepohnevam sa ak sa niekto bude unuvata posle aj nejaky pokec ;-) )

Podívejte se na ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/linux/2001

a stáhněte si aktuální ovladače spolu s utilitou powerdesk, která si
sama vytvoří XF86Config-4 a která umožní ovládat funkci dual head
podobně jako ovladač ve Windows.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467