Poskozeny ext2 fs nebo chybicka v jadre ??

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Čtvrtek Listopad 1 19:59:43 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001 11:24:03 +0100, "uhlar" <uhlar na fantomas.sk> wrote:

> Miroslav Zidek <mizi na worldmail.cz> wrote: -> asi pred 14 dny se mi stalo
> neco podobneho. Presne si nepamatuji, co jsem -> pozde vecer s linuxem
> delal, system jsem normalne ukoncil - vypinam -> poweroff primo z X-ek
> (KDE).
>
> poweroff aky? stlacite gombik alebo spustite prikaz? Ani jedno z toho
> nepovazujem za normalne ukoncenie systemu...
prikaz, poweroff je link na /sbin/halt a podle toho, co jsem pochopil z
manu stejne vola shutdown -h

------------------
 Halt  notes  that  the  system is being brought down in the file
 /var/log/wtmp, and
       then either tells the kernel to halt, reboot or poweroff the
       system.  If  halt  or reboot  is  called  when  the system is not
       in runlevel 0 or 6, shutdown(8) will be invoked instead (with the
       flag -h or -r).

Vypnul jsem x-ka rucne, do konzole napsal /sbin/shutdown -h now a
vysledek byl uplne stejny jako v pripade /sbin/poweroff.

MZ

--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/