Re: Sí»ování

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Listopad 1 22:37:32 CET 2001

Dobry vecer,

> Nechapu ty jedovate poznamky lidi, co tomu vubec nerozumej a tvari se,
> jako by spolkli vsechnu moudrost sveta. Jiste, samotna LEDka jede tak na
> 1m, ale se da LED -- cocka -- 500m -- cocka -- detektor, v cem je problem?

V reale som to neskusal, ale tiez si myslim, ze obycajna LEDka ma na tu
vzdialenost
maly vykon. Zasviette si nejaku LEDku, odidte na 50m a skuste sa pozret ci
stale
svieti. A ak neuvidite skuste dalekohlad. Ale treba si uvedomit kvalitu
optiky
a vyzarovaci uhol. No a potom zdetekovat sum v sume. Mozno mensia
vzdialenost a vysokosvietiva. Tej laserovej diode verim skor, pred casom
som s niecim podobnym chcel experimentovat a skusobne som si svietil
na budovy vzdialene tych 100-150m. Nedostatok casu potom spravil svoje
a experiment skoncil v supliku. Len si treba znova uvedomit
presnost nastavenia dotycneho zariadenia a nutnu robusnost pre
odolnost proti vetru.

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
Phone: +421/44/55 26 153, phone/fax: +421/44/56 21 454
Mobil: +421/905/642 799

Daląí informace o konferenci Linux