NETSTAT

Čtvrtek Listopad 1 23:45:38 CET 2001

On Thu, 1 Nov 2001 outbound na centrum.cz wrote:

> Dobra a jak to cislo tedy snizit ?

/proc/sys/net/ipv4/tcp_fin_timeout

Mozna dalsi volby ve zminenem adresari nebo primo modifikace kodu jadra
(nedoporucuji). Spise bych zkusil zjistit, kdo je zodpovedny za prislusny
stav a blokoval bych docasne prislusne adresy (pokud to tedy ma vliv na
beh systemu). V opacnem pripade bych to treba i sledoval, ale do hranice,
kdy to zacne pusobit problemy, bych to ignoroval.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz