Programatorsky orisek?

Pátek Listopad 2 09:48:22 CET 2001

Jan Marek wrote:
> jen proniknu, je to skvele dobrodruzstvi, kdyz nevite nic o jadre
> a hrabete se v nem... Neco jako objevovani nezname krajiny: "Hic
> sunt leones" ;-))))

	To znam, pockejte az to rozlusknete, to je panecku pocit...'-)

> v casti, kdy se snazi obsadit IRQ. Asi jsem nepsal, ze zde je IRQ
> sdilene s VGA kartou, takze asi narazi tam... Sice uz jsem se
> dival i do funkce request_irq(), ale tam uz se poustet neminim...

	Napad - umi ta VGA karta vubec sdileni IRQ? Je to pomerne 'nova'
featura, kterou starsi karty dost tezko nekdy rozdychavaji... (pokud
jste na stejnem zeleze mel MS Windows mely tyto komponenty skutecne take
stejne IRQ?)

> Je zajimavy, ze ted mi to v tom single user runlevelu uz
> neprojde...

	Tyto nedeterministicke, ne vzdy replikovatelne chyby milujeme asi
vsichni...;-)