Programatorsky orisek?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Listopad 2 10:05:29 CET 2001

Dobry den,

On Fri, Nov 02, 2001 at 09:48:22AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	To znam, pockejte az to rozlusknete, to je panecku pocit...'-)

to uz se mi nepodari: dal uz se poustet (zatim) nehodlam...
Nicmene i tohle je pro me docela uspech ;-))).

> 	Napad - umi ta VGA karta vubec sdileni IRQ? Je to pomerne 'nova'
> featura, kterou starsi karty dost tezko nekdy rozdychavaji... (pokud
> jste na stejnem zeleze mel MS Windows mely tyto komponenty skutecne take
> stejne IRQ?)

Umi, protoze 2.4.11-xfs s PCMCIA balikem z pcmcia.sourceforge.net
na tom funguje naprosto bez problemu a vanilla kernel 2.4.10 mi
taky chodil s podporou jadernych driveru (yenta_socket). Cili
zrejme se neco nekde zmenilo ;-)))

> 	Tyto nedeterministicke, ne vzdy replikovatelne chyby milujeme asi
> vsichni...;-)

No, ono se to ted chova deterministicky: kousne se to pokazde ;-)
Ted se jeste snazim o vyzkouseni dle puvodni receptury: tj.
nabootovat do multi-useru, pak init 1 a pak pcmcia start. Takhle
mi to predtim proslo, ale kdyz nabootuju primo do single-user-u,
tak mi to neprojde. Tak pokud to udelam tak, jak predtim, tj pres
multiuser do single a pak teprve init PCMCIA, tak to projde???
Hmm... Copak se tam asi s tim IRQ-ckem deje???

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek