iptables pomala odozva

David Tok theo na coolnet.cz
Pátek Listopad 2 10:11:23 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001 jaroslav.sloboda na ergo.sk wrote:

:Caute ludkovia !
:
:Mam nasledovny problem.
:
:Rozchodil som iptables jedna sa o sietovy filter plus router vsetko funguje
:len odozva cez stroj ktory je na vysunutej sieti je pomala mam pocit ako by
:to bolo nieco z DNS ale nie som si isty jedna sa o vnutorne adresy DNS je
:nastavene na vonkajsi DNS server. Mal uz dakto podobny problem alebo vedel
:by dako poradit vdaka.

Definujte prosim pomala odezva (na ping, nebo dlouho trva prihlaseni na
ftp, pop3...), dela to i po shozeni iptables? Co je to za linku -
galvanika, wireless?

ping: - problem linky, (nepravdepodobne: ovladacu sitovky, jadra)
ftp, pop3:
	- stroj ke kteremu se pripojujete musi byt schopen reverzne
resolvovat z IP adresy stroje ktery se prihlasuje jeho jmeno. = Problem v DNS.

skuste prosim blize specifikovat chovani, pripadne co ten firewall ma za
ukol.

-- david tok