Problemy s SIS630E chipsetem (integrovana sitovka)?

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Listopad 2 11:01:56 CET 2001

> 	je tu nekdo, kdo se snazil ozivit neco s cipsetem SIS630E pod
> linuxem? Nejsem schopen se domluvit s integorvanou sitovkou SIS900.
> Jede, ale odesilani dosahuje cca 5MB/S a prijem tak 3KB/s, je jedno
> zda ftp nebo nfs. Jde o prumyslovou CPU kartu ICP ROCKY-3705EV.
> Potiz je asi v tom, ze driver v linuxu podporuje chipset SIS630 a ne
> E verzi, pro ni je driver u SISu,, ale ten nejsem schopen pouzit
> (jsem limitovan na 2.2.19 nebo 2.4.4 kernel kvuli RT-Linuxu).

  Co Vam hodi lspci? 1039:0900 nebo 1039:7016? Melo by byt vcelku putna jestli
to je E nebo neni E, jde tam o to SiS900 ...

                                                                --Robert V0jta

--

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach