Som bezradny

Ing. Július Fedáš fedas na inmail.sk
Pátek Listopad 2 13:00:09 CET 2001

Dobry den,

     S Mandrakom 8.0 mam velmidobre skusenosti, ale mam akosi
     problem so stiahnutim ISOMandraku 8.1.
     Lepsie povedane stahoval mi ho kamarat cez
     satelitne spojenie. Potesila by ma aj rada ako vyriesit
     nasledujuci problem. Kamarat mi stiahol MDK 8.1 CD1 a CD2 (vo Windowse).
     Zacal som instalovat. CD1 je OK ale CD2 pri skoro pri kazdom
     instalacnom balicku nabehla hlaska ze sa vyskitla chyba. Dal som
     mu stiahnut ISO CD2 z dalsich troch roznych serverov. Pri
     instalacii nabehli dane hlasky o chybe znova. Chybu mechaniky
     vylucujem a media tiez (boli pouzite 4 rozne media od roznych
     vyrobcov). Potom som nainstaloval MDK 8.1 len z CD1 (CD2 a 3 som
     odskrtol) a balicky som z CD2 so pridaval priamo uz v MDK cez
     Software update. Niektore balicky sa nainstalovali v pohode ale
     vecsina bola poskodena. Nechapem tomu, ze CD1 stiahol v pohode a
     CD2 sa nepodarilo stiahnut vporiadku ani z jedneho servera. Mam
     pocit, ze samotne ISO je v poriadku, ale su poskodene rpm
     balicky.
     Budem vdacny za kazdu radu.

--
S pozdravom,