LILO a vice distribuci...

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pátek Listopad 2 13:43:26 CET 2001

Ja jsem si druhou distribuci primoutil do nejakeho adresare
nasledne jsem opravil lilo.conf aby pro to druhe jadro ukazavalo do toho
mount adresare a zavolal lilo a ono to fungovalo (doufam ze je
to korektni?)
pr. mel jsem druhy linux primountovan do /mnt/linux2 a tim padem
jsem do lilo.conf zadal pro ten druhy linux
/mnt/linux2/boot/vmlinuz ...
Doufam ze jsem pochopil Vas problem.
Radek

Daląí informace o konferenci Linux