RH-7.2 + instalace z FTP = ??:(

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Listopad 2 16:01:38 CET 2001

Dne pá 2. listopad 2001 13:48 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek
napsal(a):

> 	Vetracek neni treba zadrenej?

 nee, ta masina je uplne nove zahorena, vcera jsem ji
prinesl.

 Nejde o to, ze by nesla nainstalovat, ale o to ze RH-7.2
ve spojeni s EEpro100, DHCP pridelenim IP adresy a FTP
instalaci proste a jednoduse neinstaluje. Mozna, ze to je
taky zvolenym ftp server (ftp.fi.muni.cz). Mozna si 100Mbit
sitovka nerozumi s nasim hloupym 10Mbit switchem, co ja vim.
 Nemam cas to zkoumat, pouzil jsem sekretarcin fen na
vlasy, otevrel bednu, pripojil CD mechaniku a nainstaloval
v pohode z CDcek.

 Masinka bezi a tvari se spokojene. Zatezovy testy budu
delat az v pondeli. myslim ze trojnasobny soucasny preklad
jadra spolecne s kopirovanim instalacnich obrazu ze site a
zpatky na sit po dobu 12 hodin bude stacit ;o) No mozna
budu prekladat i alpha KDE3 nebo vyzkousim optimalizovany
preklad ze SRPMS .... Proste mu dam zabrat !

					Z.P.