RH-7.2 + instalace z FTP = ??:( - vyreseno

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Listopad 2 17:35:39 CET 2001

Dne pá 2. listopad 2001 15:25 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek
napsal(a):

> 	Mam i opacne zkusenosti - dual speed switch (3COM, DLink
> apod.), sitovka 10MBit (3Com, planet apod.) na halt jede,
> na full ne, sitovky 100MBit jednou jak z praku jak na
> half, tak full, v cem je presne problem nevim (zajimam se
> o sitovou vrstvu a vyse), ale schopnostmi a kapacitami
> switche to nemusi byt ...

Takze nakonec to bylo full_duplexem sitove karty. Switch to
proste po nejake dobe vzdal a nemakal. S parametrem
full_duplex=0 modulu eepro100 to bezi nadherne ... Prave
jsem bez problemu prekopiroval cely SRPMS adresar z ftp k
sobe na disk :)

				HOWGH !