kompilace, instalace RPM a up2date

Tomas Vida vida na uniware.cz
Pátek Listopad 2 19:27:59 CET 2001

Dobry vecer,
mam dotaz, ohledne up2date na RH7.
Uspesne tuto sluzbu pouzivam na nasem serveru. Kompletni instalace probehla
z CD (image RH7).
Ted bych si chtel nainstalovat server znovu, ale tak, ze bych nainstaloval
pouze nutny zaklad, a sluzby, ktere potrebuji, bych si doinstaloval zvlast.
Jde mi predevsim o  squid, imap, pop3, apache, php4, mySQL. Jediny rozumny
zpusob, ktery jsem zatim objevil, je cesta kompilace (mozna existuje jina
moznost, ale to neumim a nevim o ni).
A ted muj dotaz. Kdyz se mi cela reinstalace provede, bude mi pak up2date
kontrolovat a aktualizovat i tyto moje prekompilovane aplikace? Nefunguje
nahodou up2date jen na RPMka?

Dekuji za odpoved

Tomas Vida
---