rh7.2 a upgrade kernelu z up2date

Pátek Listopad 2 22:24:05 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Miroslav Pragl wrote:

> Prisel jsem na jeden zdroj problemu:
> pouzil jsem stary konfigurak jadra a make oldconfig. A ono to jaxi mrvi.
> Konkretne:
> po make oldconfig mi napr.
> - padne make xconfig na chybu parsovani .configu
> - make menuconfig ma nejak malo obrazovek :-/
>
> po make mrproper se vse jevi OK (jeste jsem ovsem neprosel/nenastavil
> vsechny parametry a ke kompilaci jadra se tudiz nedostal ...)

Bingo. make mrproper se musi dat *vzdy*. Pak teprve nakopirujte .config a
spustte make oldconfig (resp. rovnou make menuconfig). Toto chovani je
normalni, musi se to delat i pokud pouzivate tarbally (tj. kdyz
zkompilujete jado s volbami X, pak se muze stat, ze po vyraznejsi zmene
konfigurace to proste nebude fungovat - zdrojaky z balicku nejsou uplne
ciste, jsou v podstate ve stavu, jako byste si to jadro skutecne
prekompiloval, ale navic v jakemsi "univerzalnim" stavu, aby sly
kompilovat ruzne veci bez zasahu do stromu jadra).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz