zmena fontu v .ps souboru

damned lek.pbpe na cbox.cz
Pátek Listopad 2 22:53:03 CET 2001

dobry den,

mam tu nejake .pdf soubory, ktere pri zobrazeni v acrobat
readeru maji priserny font. taxem je pomoci pdf2ps hodil do
.ps a zobrazil pomoci gv => to same nestesti.

koukal jsem dovnitr toho .ps souboru, jestli tam nebude neco
jako default_font=, ale bohuzel ...

taxem se pustil do font-howto, ghostscript/doc/, ... uz mi z
toho jde hlava kolem <8-@

=> nevite prosim negdo, jak ten .ps soubor prinutit, aby
pouzival nejaky lepsi font?

, aniz bych se musel ucit pracovat s gs, nebo cachrovat s
novyma fontama pro ghostscript, xfs ci co, prepisovat nejake
Fontmap_y, ... zkratka ho jen prinutit pouzivat nejaky
koukatelny font, ktery uz mam.

pokud vam to pomuze, mam RH 7.0, gs verze 5.50,

diky moc, cezi