NETSTAT

Pátek Listopad 2 23:10:02 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tentokrat asi Milan necetl poradne (to neni utok!), tato hodnota
> (default IMHO 180 => 3 minuty) rika jak dlouho se ma nechat socket ve

TO je prave ten problem. Smazal jsi cast, kde se psalo, ze jsou tam jeste
dalsi parametry a ze je potreba jinak modifikovat jadro, tj. napsal jsi
vlastne uplne to same, co ja.

Je to presne to, kvuli cemu vznikaji infinitni diskuze a je to presne to,
proti cemu se stale ohrazuju.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz