WINS server a dva segmenty

David Tok theo na coolnet.cz
Sobota Listopad 3 11:20:38 CET 2001

On Sat, 3 Nov 2001, Petr Vostry wrote:

:Dobry den!
:
:Potrebuji zprovoznit WINS server pod dvema sitovymi segmenty, avsak stale mi
:zobrazuje pocitace jen v jednom z nich (ten, na ktery je pripojen).
:
:Muzete pomoci?

Nechci mlzit, s WINS jsem si hral jenom jednou, ale tusim ze na brane do
te druhe podsite musi byt WINS proxy server.

v /etc/smb.conf
wins proxy = yes

Duvod je ten, ze win. zjistuji okolni jmena pomoci broadcastu a to i z
wins serveru, takze je potreba, aby se broadcast v tom druhem segmentu
dostal na neco, co toho vi vic - wins proxy, to zase pres broadcast
natahne data z primarniho WINS serveru. (tusim)

-- david tok