kde sehnat bezdiskouvou stanici

Robert Vojta robert na v0jta.net
Sobota Listopad 3 15:14:58 CET 2001

"Jakub Cerny" <blackjam na cb.cz> writes:

> Nechce se mi ovsem stanice udelat jen jako 'vykuchana' PC. Nevite, jestli v
> Cechach nekdo dodava primo bezdiskove PC v tiche a male skatuli (bez
> vetraku)? Na zahranicnich webech jsem nasel zajimave krabicky, ktere maji na
> desce audio, video, sit, serial, parallel, USB a to vse podporovano Linuxem.

  Setkal jsem se s několika druhy bezdisků a osobně můžu říct, že
  nejspolehlivější je vykuchané PC. Ať už z pohledu rozšiřitelnosti, ať už
  z pohledu funkčnosti (většinou vykuchané PC mají podporovanou a odladěnou
  podporu pro chipsety, ...), tyhle malé bezdisky obsahují "šmejdy" jako
  Cyrixe, atd. atd. A ve finále, stojí Vás to zhruba stejně jako nějaký malý
  taiwanský zmetek/bezdisk, ale nemáte problémy, jste rošiřitelní, ... Pokud
  nenarazíte na opravdu "bezproblémové" kousky, bude se tlouct do hlavy co
  jste to pořídil a pak Vám ještě všichni bodou říkat, no jo, ten linux,
  nefunguje to a všichni to pořád vychvalují ...

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach