AKY Linux do kancelarie

Oto Buchta tapik na neo.cz
Sobota Listopad 3 15:48:16 CET 2001

Dne pá 26. říjen 2001 20:46 Zdeněk Mazanec napsal(a):

> Takovehle prohlaseni jednoznacne vyvola silny flame-war, tak si to priste
> usetrime ok?

Nejenze by to mohlo vyvolat flame, ale take by to mohlo spouste lidem
vzhledem k rozsahu a zamereni distribuce pripadat jako nesmysl.

> P.S. Jestli nejaka distribuce udela diru do sveta co se desktopu tyce tak
> to (nejspis) nebude ani (soucasny) rh ani (soucasny) mdk. Bude to
> distribuce, ktera si da jako svuj _primarni_ cil proniknout prave na pole
> desktopu a to imho  neni zadna ze soucsnych  velkych distribuci. Mohl by to

Nevim, zda CorelLinux je ci neni soucasna velka distribuce, ale ta si to za
cil dala.

No a nakonec zasadni rada:
Pokud jim to budete spravovat vy, je to buřt. VY jim tam nasázíte programy a
VY je budete konfigurovat tak, aby fungovaly. No a samozřejmě VY za to
zodpovídáte.
Pokud se o to budou chtít postarat sami, pak já bych volil to, co obsahuje
kupu programů pro testování a hraní si s počítačem (nemyslím hry, ale velké
balíky), co nemá žádný problém s češtinou (po defaultní instalaci, nelépe v
češtině, jedou x-y, prohlížeč, tisk,...) a nejlépe i českou placenou podporu.
No a v tuto chvíli nevidím jinou distribuci než SuSE, která by to splnila.
Ano, SuSE je moje oblíbená a uznávám, že moc jiných jsem nezkoušel (RH,
Debian, Slack a Monkey), ale to, co potřebuju, jsem v SuSE7.3 našel. Dokonce
i to, co jsem nehledal.
Neříkám ale, že je úplně OK. Například při otevírání Wordovských dokumentů z
KMailu se místo očekávaného KOffice otevře AbiWord, který ale zobrazí soubor
se špatným fontem. Holt nikdo a nic není dokonalé :-(
--
Oto 'tapik' Buchta