mereni prenesenych dat podle IP adresy

Robert Vojta robert na v0jta.net
Sobota Listopad 3 16:37:26 CET 2001

"Tomas Vida" <vida na uniware.cz> writes:

> vim, ze se to zde probiralo jiz nekolikrat, ale nikdy jsem nepostrehl
> konkretni radu ci zaver.
> Mam linux pripojeny
> - eth0 do internetu
> - eth1 do intranetu, s verejnymi IP adresami
> - eth1:0 do intranetu s neverejnymi IP adresami
>
> Mohu nejakou aplikaci merit prenesena data na jednotlivych ip adresach v
> intranetu??

  ipac-ng, ... tak se podívejte do archívu, tam najdete spoustu dalších
  utilit, které řeší Váš problém, sám jste uvedl, že se to tady probíralo již
  několikrát a nemyslím si, že by nikdy nebylo konkrétně porazeno

> DHCP nepouzivam, kazdy ma svou vlastni IP.

  To má i když používáte DHCP ;)

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach